Ce este Dynamic Sales
Realizata cu ajutorul tehnologiilor de varf (AI, Machine Learning, RPA, etc) si prin folosirea unor algoritmi proprietari, Dynamic Sales este o aplicatie software CRM-ERP destinata robotizarii proceselor in cadrul firmei, atat pe fluxul de vanzare, fluxul de aprovizionare, fluxurile contabile, etc.
Aplicatia este de tip cloud privat, asigurand securitatea dorita, putand fi accesata de pe ce orice tip de device (calculator, telefon) asigurand totodata si posibilitatea implementarii tuturor cerintelor dvs..
Aplicatia se bazeaza pe utilizarea unei serii de roboti care va vor face munca mai usoara si mai placuta.
Aplicatia foloseste tehnologii moderne (RPA, Machine Learning, Inteligenta Artificiala) precum si algoritmi proprietari, rezultand astfel o solutie ultramoderna de hyperautomation.
In functie de procesele folosite aplicatia reduce timpul de lucru cu 70-95%, iar, in multe cazuri, aplicatia automatizeaza integral procesele si nu necesita interventie umana in 99% din timp.
Fiind construita in jurul unor nuclee (module) independente aplicatia se poate personaliza rapid si la costuri reduse, avand astfel un avantaj major fata de alte aplicatii.
Estimeaza ce costuri vei reduce. Beneficiaza de audit gratuit!
Caracteristici Standard
Leaduri
Oportunitati
Caracteristici Premium
Generare automata de leaduri.
Roboti pentru mentinerea unei legaturi permanente cu clientii sau potentialii clienti. Complet automat.
Emitere automata a facturilor pentru contracte cu facturare repetitiva.
Roboti pentru notificare automata a intarzierilor de plata.
Previzionare vanzari – obtinerea cashflowului aferent.
Contacte: Ce facem
Tinem in ordine toate contactele.
Stim ce am vorbit, ce si cand trebuie sa vorbim din nou.
Putem sa cream si sa trimitem ofertele; oferte personalizate si oferte generale.
Stim ce contracte putem incheia in urmatoarea perioada si cashflowul aferent.
Odata incheiate contractele, factura e la un click distanta.
Sau, lasam robotii sa emita si sa trimita facturile. Complet automat.
Daca dorim sa mai facturam si altceva e simplu si rapid.
Facturile pleaca pe email direct la destinatar. Si daca intarzie cu plata robotii trimit si notificari.
Caracteristici Standard
Emitere facturi
Introducere facturi furnizori
Comenzi
Oferte
Caracteristici Premium
Roboti reconciliere automata extrase bancare. Orice banca.
Roboti preluare automata facturi furnizor. Complet automat.
Emitere automata a ordinelor de plata.
Previziune si executie bugetara – obtinerea cashflowului aferent
Si putem sa va atasam si niste roboti sa preia sarcinile.
Produse si Servicii: Ce facem
Avem un nomenclator de produse/servicii cu liste de preturi generale sau pe client atasate. In orice valuta.
Roboti integrare automata cu furnizorii. Actualizare automata de preturi si produse.
Liste complexe de preturi (per client, per contract, etc).
Incasari, Plati si Facturi furnizori: Ce facem
Toate platile la un click distanta.
Dashboard cu situatia platilor.
Control finaciar intern.
Preluam automat facturile de la furnizor.
Si extrasele bancare.
Stim ce avem de incasat si ce avem de platit.
Impreuna cu previziunile din CRM avem o imagine exacta a cashflowului.
Si daca vrem sa platim se emit automat ordinele de plata.
Cashflow: Ce facem
Stim in orice moment cum stam cu banii.
Previzionam perioadele in care pot aparea probleme cu platile.
Putem adauga si alte cheltuieli/venituri (taxe, salarii, venituri din diverse surse in afara de vanzari, etc).
Previziune si executie bugetara: Ce facem
Ne propunem ce vrem sa realizam.
Urmarim si vedem realizarile.
Luam cele mai bune decizii ca sa fim cat mai aproape de realizari.
Caracteristici Premium
Are la baza platforma Magento, cea mai performanta platforma de eCommerce.
Sincronizare automata cu ERP.
Sincronizare automata cu furnizorii.
O multitudine de Roboti care va usureaza munca.
eCommerce: Ce facem
Toate datele din ERP sunt vizibile in site. Fara integrare cu alte aplicatii. Simplu.
Va putem pune la dispozitie Roboti care preiau cele mai multe sarcini:
o verifica stocurile in gestiune si la furnizori;
o emit comenzi catre furnizori;
o atentioneaza operatorii daca nu pot rezolva o comanda;
o informeaza logistica despre efectuarea platii de catre client;
o emit facturi catre clienti;
o urmaresc incasarea rambursurilor.
Integrare cu procesatorii de plata.
Integrare cu livratorii.
Integrare cu motoare de cautare complexe pentru sugestii sau analiza cautarii pe cataloage.
Integrare cu module de marketing si instrumente promotionale.
Optimizare pentru comert pe telefoane smart.
Project Management – Gestionarea avansata a proiectelor
Daca avem proiecte stim sa facem si managementul lor. Simplu.
Introduceti toate proiectele ce sunt active in portofoliul dvs.
Asociati pe fiecare proiect contractul.
Pe fiecare proiect adaugati simplu si usor costurile pe ora.
Adaugati din sistemul de management toate cerintele finalizate.
Si emitem factura pe fiecare faza sau in functie de efortul depus impreuna cu raportul atasat.
Creati si setati facturi recurente pentru servicii repetitive lunare.
Si puteti angaja un robot sa faca cea mai mare parte din munca.
Integrarea cu alte programe
Ne putem integra cu toate programele de contabilitate.
Ne integram, in timp real, prin API.
Ne integram prin export/import de fisiere.
Simplu, rapid si fara probleme.