Aplicatia care te ajuta sa iti digitalizeaza afacerea

ProcessOn este o solutie de hyperautomation care automatizeaza procese complexe, integrand tehnologii noi cum ar fi: RPA, Inteligenta artificiala si Machine Learning. ProcessOn integreaza solutii preexistente (InvOn, BankOn, CashOn, etc) impreuna cu solutii personalizate rezultand o aplicatie complexa cu un inalt grad de automatizare.

  • Castigi timp si bani
  • Rapiditate, precizie si securitate in cadrul proceselor de business
  • Personalizata conform nevoilor tale
  • Automatizezi procese complexe

Estimeaza ce costuri vei reduce. Beneficiaza de audit gratuit!

3 exemple de Hyperautomation

1

Comenzi la furnizor

Comenzile din magazinul online sunt analizate si daca nu exista marfa in stoc se plaseaza comanda la furnizor.

2

Plata facturi aprobate

Plata facturilor se face in mod automat la data scadentei. Daca exista probleme de cashflow acestea sunt semnalizate cu 7-10 zile inainte.

3

Procesare facturi furnizori

Facturile trimise de furnizori pe email se preiau in mod automat, se adauga conturile contabile si se trimit automat in programul de contabilitate.

Descrierea unui flux de hyperautomation

Flux de procesare documente

Documentul este preluat automat din diverse surse cum ar fi email, folder documente, SharePoint, Cloud, alte aplicatii, etc . Acest document poate conține date semi-structurate sau nestructurate. Cele mai multe aplicatii proceseaza facturi, dar se mai pot procesa si alte documente cum ar fi: extrase bancare, comenzi, avize de expeditie, etc

Documentul este prelucrat de o familie de roboti. Pentru identificarea datelor din document este folosit un robot de tip RPA care urmareste actiunile uitlizatorului si inregistreaza campurile pe care utilizatorul isi doreste sa le preia din document.

O data invatate regulile, robotul isi asuma in totalitate munca de preluare a campurilor. Alt robot urmareste utilizatorul si invata cum se adauga anumite campuri, care nu exista in document, si pe baza Inteligentei Artificiale/Invatare Automata (AI/ML) preia de la utilizator si sarcina de adaugare a acestor campuri. Aceste campuri pot fi conturi contabile, centre de cost, adaos comercial, etc.

Datele care pot fi citite automat sunt validate fie prin reguli, fie prin modele ML. De exemplu, facturile sunt validate pentru respectarea consistentei valorilor din factura. Pe baza ML sau unor reguli robotul face corectura automata a facturii sau invata pentru urmatoarele facturi.

Datele validate sunt îmbogățite prin căutări în baze de date sau modele ML.

De exemplu:

  • Centrul de costuri poate fi adăugat la factură pe baza tranzacțiilor istorice ale companiei
  • Codul TVA poate fi extras din bazele de date publice
  • Cursul de schimb poate fi extras din bazele de date publice

Daca in urma procesului, verificat pe baza regulilor si a ML, documentul are erori acesta este trecut in asteptare si este informat operatorul despre necesitatea interventiei asupra documentului.

Documentele validate (automat sau de operator) sunt transmise catre sistemul de înregistrare (de exemplu, ERP).

   Cu ajutorul programului InvOn OCR dezvoltat de compania DigiSinergy SRL am reusit sa implementam un flux de lucru integrat si eficient in ceea ce priveste preluarea si incarcarea automata a documentelor pdf (facturi de achizitie si facturi de vanzare) in progamul InvON OCR, citirea informatiilor in mod automat din acestea si exportul fisierului pentru importul in ERP contabilitate. Un avantaj important oferit de InvON este ca acesta poate citi informatii atat din documente pdf native cat si din documente pdf scanate cu o calitate de scanare mai redusa, sau chiar fisiere de tip imagine. Mentionez faptul ca pe toata durata ultimului proiect implementat in cadrul companiei noastre de contabilitate, echipa DigiSinergy SRL s-a dovedit a fi responsabila si profesionista, fiind respectate integral conditiile contractuale. Am fost placut impresionati de disponibilitatea, flexibilitatea si de profesionalismul cu care au abordat fiecare etapa in implementarea proiectului. Suportul oferit a fost in identificarea erorilor de incarcare sau de citire a documentelor pdf si adaptarea rapida a programului InvON OCR la nevoile noastre. Vom apela si in continuare la serviciile oferite pentru implementarea si dezvoltarea si a altor proiecte ce tin de automatizare / digitalizare. Recomandam DigiSinergy SRL si altor companii pentru identificarea si implementarea de solutii optime si inovatoare pentru firme.

Simona Sorohan - Up Accounting