InvOn - Aplicația care te ajută să îți digitalizezi afacerea și să reduci costurile!

Este o soluție de tip Robotic Process Automation care folosește Inteligența Artificială pentru procesarea automată a facturilor.

Vorbeşte cu un consultant

Ce face InvOn

Prelucrează automat 65% din facturile furnizori fără eroare

Elimină erorile de introducere a datelor

Prelucrează peste 600 facturi/oră

Nu necesită intervenția manuală (fără șabloane, roboți etc)

Reduce timpul de introducere a facturilor cu 60-90%

Reduce costurile generale cu 50-80%

Vezi video

InvOn îți prelucrează facturile primite pe hârtie, ca PDF-uri (transmise prin portal sau e-mail, indiferent de numărul de pagini, de numărul de linii factura sau forma acestora), le integrează imediat cu ERP, DMS, ECM (sau altele) și creează fluxuri de lucru extrem de eficiente, care îți vor pune la dispoziție informații esențiale și bine structurate. Vezi funcţionalitaţile aplicaţiei.

Caracteristici Module InvOn PROFESIONAL ENTERPRISE
Procesare automată documente
Trimiterea documentelor în programul de contabilitate
Compatibilitate cu orice program de contabilitate (SAP, Dynamics 365, Navision, WinMentor, NexusERP, Pluriva, NextUp, Saga, etc.)
Tipuri documente procesate:
Facturi
Bonuri
Extrase bancare
Comenzi
Confirmare comenzi
Contact Contact

Beneficiile aplicatiei InvOn

Economisești timp și bani

Reduci timpul de procesare și automatizezi procesele repetitive

Simplu și ușor de folosit

Înveți să utilizezi programul în mai puțin de o oră

Rapiditate și precizie

Ai rapiditate și precizie în procesarea automată a facturilor

Tehnologie inteligenta

Are un server inteligent de recunoaștere capabil să interpreteze în timp real informațiile și câmpurile relevante dintr-o factură

Elimină erorile automat

E o aplicație foarte precisă, care elimină erorile de introducere a datelor cu până la 95%

Estimează ce costuri vei reduce. Beneficiază de audit gratuit!

Contactează-ne

Aplicația care te ajută să îți digitalizezi afacerea mai repede decât crezi! 

Datorita tehnologiei de inalta calitate pe care o folosim si experientei noastre de peste 5 ani si milioane de facturi procesate va putem oferi recunoasteri de inalta calitate a documentelor.

În spatele procesului

01.

Cum se colectează facturile?

Procesul de automatizare a facturilor începe cu tehnologia de recunoaștere a caracterelor (OCR). Facturile pe hârtie sunt scanate și digitalizate, iar facturile electronice (PDF, JPG, PNG, TIF etc.) sunt gata de interpretare imediată. Soluția de captare îți citește și interpretează toate tipurile de facturi, indiferent de aspect sau de numărul de pagini.

02.

Validare și corectare automată

Validarea începe după procesarea datelor facturii. În timpul validării, informațiile de pe factură sunt verificate în conformitate cu regulile facturii: datele incorecte trec printr-un proces de corectare automată, rezultând o precizie îmbunătățită a datelor.

03.

Corecție manuală

Datele cu erori, după procesul de corectare automată, sunt semnalate utilizatorului pentru corectarea manuală. Se pot efectua operații simple de corectare în interfața programului. După ce datele au fost corectate, acestea sunt gata să fie trimise către ERP, DMS, ECM sau programul de contabilitate.

04.

Exportarea datelor

După validare și corectare, automat sau manual, datele sunt transmise către ERP sau programul de contabilitate prin interfețe specifice.