Dynamic Business – Achiziții

Reducere costuri, eficiență crescută, acuratețe, timp economisit, procesare rapidă.

Vorbeşte cu un consultant

Modulul Achiziții optimizează procesul de aprovizionare al companiilor prin automatizarea și centralizarea operațiunilor esențiale. Acesta permite gestionarea eficientă a relațiilor cu furnizorii printr-o bază de date centralizată, automatizarea comenzilor de aprovizionare și importul automat al facturilor în diverse formate (eFactura, PDF). Sistemul facilitează recepția mărfurilor, actualizarea automată a stocurilor și poate gestiona discrepanțele între comenzi și livrări.

Corespondența automată între produsele furnizorilor și produsele din nomenclator (pe baza codului sau denumirii) asigură acuratețea datelor, în timp ce gestionarea multigestiunilor permite administrarea eficientă a stocurilor în diverse locații. Documentele de gestiune, cum ar fi NIR-uri, avizele de expediție, bonurile de transfer și de consum, sunt ușor de introdus și gestionat.

Gradul ridicat de automatizare, estimat la 80-90%, reduce semnificativ intervențiile manuale, optimizând procesele de achiziție și gestionare a stocurilor. Integrarea strânsă cu modulele de vânzări asigură un flux de lucru fluent, asigurând control și transparență asupra tuturor operațiunilor legate de aprovizionare.

Ce vă oferă modulul Achiziții

Gestionarea Furnizorilor

Bază de date centralizată pentru furnizori, inclusiv informații financiare.

Înregistrezi și urmărești interacțiunile cu furnizorii.

Procese de Achiziție

Emiterea automată a comenzilor de achiziție

Plasarea automată a comenzilor în platforma furnizorilor

Aprovizionare automată la nivel de magazin

Aprobarea facturilor de la furnizori

Sistemul permite configurarea unor fluxuri de aprobare pentru comenzi de achiziție, asigurând respectarea procedurilor interne de control.

Automatizarea introducerii facturilor

Facturi externe cu introducere automată

Import automat al facturilor de la furnizori

Corespondență automată între produsele furnizorilor și produse din nomenclator pe baza codului sau a denumirii produselor

Multigestiune cu gestiuni parametrizabile

Documente de gestiune

Raportare și Analize

Rapoarte personalizate pentru evaluarea performanței.

Plăți

Prin intermediul modulului Financiar se pot urmări și planifica plățile către furnizori.

Integrări cu Alte Sisteme

Aplicația poate fi conectată cu alte sisteme.

Securitate

Utilizatorii au acces doar la informațiile de care au nevoie.

Aplicația îți protejează datele și informațiile confidențiale.

Mobilitate

Aplicația poate fi accesată de pe dispozitivele mobile.

Estimează ce costuri vei reduce. Beneficiază de audit gratuit!

Contactează-ne