Întrebări adresate frecvent

InvOn recunoaste toate facturile fara interventia operatorului?

InvOn va ajuta sa va obtimizati costurile cu introducerea datelor din facturi. InvOn introduce in mod automat aproximativ 95% din informatiile critice din factura in mod corect pentru facturile scanate si 99,9% pentru facturile PDF nativ.

Care este certitudinea ca datele din factura sunt corecte?

Aplicatia foloseste un sistem de verificare a datelor din facturi. Acest sistem se bazeaza pe algoritmi avansati avand astfel rezultate excelente pentru verificarea corectitudinii facturii. Facturile cu erori sunt semnalizate catre user si nu sunt transmise catre ERP pana la corectia erorilor. Conditia esentiala pentru calitatea procesarii este ca facturile sa fie bine tiparite pe imprimante laser sau cu cerneala; pentru facturile tiparite pe imprimante matriciale rezultatele variaza, in special in functie de gradul de uzura al ribbonului.

Cati operatori sunt necesari si care trebuie sa fie calificarea lor?

Numarul de operatori necesari este in functie de numarul de documente pe care doriti sa le procesati in mod automat. Acesti operatori trebuie sa corecteze cele 0,01-5% din campurile eronate, reducand astfel cu 95-99% timpul afectat introducerii informatiilor. Acesti operatori nu trebuie sa aiba o calificare speciala, in afara lucrului pe calculator. Totusi, in plus va mai trebui acordat timp pentru scanarea documentelor si pentru realizarea sabloanelor. Pentru scanarea documentelor nu exista cerinte specifice de la operator. Pentru realizarea sabloanelor operatorul poate fi acelasi ca la corectie, acesta consumand doar aproximativ 1 minut per sablon.

 

Se pot procesa si alte tipuri de documente?

Da, orice tip de document care are o asezare topografica bine definita.

 

Ce se intampla cu documentele procesate de 2 ori?

InvOn va avertiza operatorul in cazul dublurilor.

Avem prea multi furnizori si sunt prea multe sabloane de facut, necesitand un efort mare.

InvOn are doua moduri de lucru: Automat si cu Sablon. Puteti opta pentru modul de lucru Automat si nu mai este necesar sa faceti sabloane. Puteti opta pentru un mod de lucru mixt, Automat si cu Sabon. Atunci, trebuie sa tineti cont ca, in general, un numar mic de furnizori va genera un numar mare de facturi. Din experienta actuala 10% din furnizori genereaza 60% din facturi. Folositi modul Automat pentru cei nerepetitivi si modul Sablon pentru cei repetitivi.

 

Care e diferenta intre modul de lucru Automat si cu Sablon?

In modul Automat se poate extrage un numar limitat campuri (cele esentiale). Este recomandat pentru documentele cu o calitate a tiparului buna. In modul Sablon sepoate extrage orice camp din factura. Functioneaza bine si pe documente cu o calitate a tiparului mai slaba.

 

Care este fluxul de lucru?

Fluxul documentelor este foarte simplu, constant in trei pasi simpli:

– se scaneaza documentele (ADF) catre un folder

– se citesc toate documentele din folder (un click)

– se transmit catre ERP prin export/import fisier sau prin API

InvOn recunoaste si facturi scrise de mana?

In acest moment nu exista la nivel mondial tehnologie OCR pentru recunoasterea scrisului de mana. Teoretic, pe tehnologii OCR este posibil sa se recunoasca scrisul de mana daca este acelasi scriitor (in urma unui proces de invatare), conditie care nu se aplica facturilor. Aplicatia InvOn are posibilitatea folosirii tehnologiei iOCR daca este nevoie.

InvOn este o aplicatie cloud sau on premise?

InvOn este o aplicatie on premise. Toate datele legate de documentele procesate se afla pe serverele/calculatoarele dvs. Totusi aplicatia acceseaza un server de licentiere in cloud. Aplicatia transmite acestui server numai date privind valabilitatea licentei si numarul de operatiuni realizate.

 

Cum se licentiaza InvOn?

InvOn permite toate modurile uzuale de licentiere: perpetua, anuala fara limita de utilizare sau in functie de consum.

Cat costa?

In varianta de licentiere cu cost per utilizare, InvOn va garanteaza recuperarea investitiei in mod rapid (2-3 luni). Deoarece pretul este in stransa corelatie cu reducerea de costuri pe care o obtineti, pentru a avea o imagine completa asupra avantajelor financiare ale folosirii InvOn ar trebui sa estimati costurile actuale pentru introducerea documentelor.

 

Cui se adreseaza?

InvOn se adreseaza acelor firme care doresc sa urmeze trendul actual de transformare digitala. Achizitionarea unei astfel de aplicatii are sens doar daca:

– Doriti sa va mariti portofoliul de clienti

– Doriti sa cresteti activitatea prin diversificare

– Doriti sa va specializati personalul in activitati cu valoare adaugata mai mare, crescand astfel valoareafi rmei si implicit a angajatilor sai

– Doriti sa reduceti cheltuielile legate de personal (cheltuieli cu angajarea, cu specilaizarea, cu motivarea, cu retentia, etc)