Dynamic Business înglobează întreaga suită de produse, acoperind toate nevoile de digitalizare ale unei companii.
Vorbeşte cu un consultantUn CRM/ERP adaptabil, specific şi personalizabil
Asigură securitatea datelor
Grad de automatizare: 50-85%
Aplicaţie de tip Cloud
Bazat pe tehnologii moderne (Roboți RPA, Machine Learning, etc)
Se poate integra cu orice altă aplicație
Ideală pentru proiecte cu fonduri europene
Ideală pentru cei care au deja un CRM/ERP care nu le satisface toate nevoile
Dynamic Business este destinat, în principal, IMM-urilor care doresc să se dezvolte și să folosească tehnologia pentru a atinge performanțe maxime.
Se poate utiliza și în sisteme complexe, deja dezvoltate, prin integrarea directă cu acestea și folosirea funcțiilor moderne puse la dispoziție prin utilizarea roboților.
Pentru a veni în ajutorul clienților noștri, pe lângă aplicația software Dynamic Business, vă punem la dispoziție consultanță privind procesele pe care doriți să le implementați, hardware pentru nevoile dvs., implementând astfel, de la un capăt la celălalt, orice soluție dorită de clienții noștri.
Dynamic Business este ideal pentru cei care doresc să aplice pentru fonduri europene pentru digitalizare, oferind un punctaj maxim datorită specificațiilor sale.
Dynamic Business este o soluție personalizată, ușor de utilizat, bazată pe tehnologii moderne, inclusiv roboți, machine learning și inteligență artificială.
Poți să reduci semnificativ timpul de lucru cu până la 50-85%
Dynamic Business e adaptabil, flexibil și se poate personaliza specific, ceea ce îl face să fie un CRM/ERP unic, de top.
Aplicația este livrabilă și în Cloud privat, ceea ce înseamnă că îți asigură securitatea dorită a datelor.
Fiind construită în jurul unor nuclee (module) independente, aplicația se poate personaliza rapid și la costuri reduse, având astfel un avantaj major față de alte aplicații similare.
Gestionarea Clienților
Integrare cu eFactura
Flux unic: Lead -> Oportunitate -> Ofertă -> Factură
Generarea Automată a Ofertelor
Generarea Automată a Contractelor
Comenzi și Facturare
Emiterea automată a facturii după ofertare
Emiterea automată a contractului după ofertare
Grad de automatizare: 70-80%
Emitere factură din ofertă
Emitere factură din comandă
Emitere factură din contract
Emitere automată facturi repetitive
Informații financiare clienți
Notificări neplată
Grad de automatizare: 50-90%
Emitere automată după șablon
Emitere facturi
Emitere facturi repetitive
Atenționări expirare
Grad de automatizare: 60-70%
Corespondență automată produse la emitere NIR
Facturi externe cu introducere automată
Comenzi aprovizionare emise automat (la nivel de depozit central sau magazin)
Grad de automatizare: 80-90%
Alocare cheltuieli (Centre de cost sau Proiecte)
Facturi SPV - validare și alocare automată
Închidere automată facturi
Deconturi cheltuieli
Grad de automatizare: 80-85%
Identificăm candidatul ideal pentru postul dvs. folosind Inteligența Artificială și clasificând automat CV-urile.
Grad de automatizare: 60-85%
Planificarea Producției
Ordine de Producție
Rețete de Producție (Bill of Materials - BOM)
Planificarea Capacității
Urmărirea Costurilor
Gestionarea Stocurilor
Gestionarea Proiectelor
Planificarea și Monitorizarea Bugetelor
Planificarea Resurselor
Facturare și Management Financiar
Urmărirea Timpului și Costurilor
Stocarea Centralizată a Documentelor
Căutare și Filtrare Eficientă
Controlul Versiunilor și Istoricul Documentelor
Fluxuri de Aprobare și Workflow-uri
Securitate și Drepturi de Acces
Clasificare Automată
Procesare completă comenzi
Emitere facturi
Clasificare comenzi
Trimitere comenzi la furnizor
Integrare cu orice platformă