Dynamic Business - aplicația care folosește roboți pentru automatizarea afacerii tale

Dynamic Business înglobează întreaga suită de produse, acoperind toate nevoile de digitalizare ale unei companii.

Vorbeşte cu un consultant

De ce Dynamic Business?

Un CRM/ERP adaptabil, specific şi personalizabil

Asigură securitatea datelor

Grad de automatizare: 50-85%

Aplicaţie de tip Cloud

Bazat pe tehnologii moderne (Roboți RPA, Machine Learning, etc)

Se poate integra cu orice altă aplicație

Ideală pentru proiecte cu fonduri europene

Ideală pentru cei care au deja un CRM/ERP care nu le satisface toate nevoile

Dynamic Business este destinat, în principal, IMM-urilor care doresc să se dezvolte și să folosească tehnologia pentru a atinge performanțe maxime.

Se poate utiliza și în sisteme complexe, deja dezvoltate, prin integrarea directă cu acestea și folosirea funcțiilor moderne puse la dispoziție prin utilizarea roboților.

Pentru a veni în ajutorul clienților noștri, pe lângă aplicația software Dynamic Business, vă punem la dispoziție consultanță privind procesele pe care doriți să le implementați, hardware pentru nevoile dvs., implementând astfel, de la un capăt la celălalt, orice soluție dorită de clienții noștri.

Dynamic Business este ideal pentru cei care doresc să aplice pentru fonduri europene pentru digitalizare, oferind un punctaj maxim datorită specificațiilor sale.

Dynamic Business este o soluție personalizată, ușor de utilizat, bazată pe tehnologii moderne, inclusiv roboți, machine learning și inteligență artificială.

Beneficiile aplicaţiei Dynamic Business

Economisești timp și bani

Poți să reduci semnificativ timpul de lucru cu până la 50-85%

Flexibil şi adaptabil

Dynamic Business e adaptabil, flexibil și se poate personaliza specific, ceea ce îl face să fie un CRM/ERP unic, de top.

Asigură securitatea datelor

Aplicația este livrabilă și în Cloud privat, ceea ce înseamnă că îți asigură securitatea dorită a datelor.

Estimează ce costuri vei reduce. Beneficiază de audit gratuit!

Contactează-ne

Modulele

Fiind construită în jurul unor nuclee (module) independente, aplicația se poate personaliza rapid și la costuri reduse, având astfel un avantaj major față de alte aplicații similare.

CRM - Relaţia cu clienţii

Gestionarea Clienților

Integrare cu eFactura

Flux unic: Lead -> Oportunitate -> Ofertă -> Factură

Generarea Automată a Ofertelor

Generarea Automată a Contractelor

Comenzi și Facturare

Emiterea automată a facturii după ofertare

Emiterea automată a contractului după ofertare

Grad de automatizare: 70-80%

Află mai multe

Vânzări

Emitere factură din ofertă

Emitere factură din comandă

Emitere factură din contract

Emitere automată facturi repetitive

Informații financiare clienți

Notificări neplată

Grad de automatizare: 50-90%

Află mai multe

Contracte

Emitere automată după șablon

Emitere facturi

Emitere facturi repetitive

Atenționări expirare

Grad de automatizare: 60-70%

Află mai multe

Achiziții

Corespondență automată produse la emitere NIR

Facturi externe cu introducere automată

Comenzi aprovizionare emise automat (la nivel de depozit central sau magazin)

Grad de automatizare: 80-90%

Află mai multe

Financiar

Alocare cheltuieli (Centre de cost sau Proiecte)

Facturi SPV - validare și alocare automată

Închidere automată facturi

Deconturi cheltuieli

Grad de automatizare: 80-85%

Află mai multe

Resurse umane

Identificăm candidatul ideal pentru postul dvs. folosind Inteligența Artificială și clasificând automat CV-urile.

Grad de automatizare: 60-85%

Află mai multe

Producție

Planificarea Producției

Ordine de Producție

Rețete de Producție (Bill of Materials - BOM)

Planificarea Capacității

Urmărirea Costurilor

Gestionarea Stocurilor

Află mai multe

Proiecte

Gestionarea Proiectelor

Planificarea și Monitorizarea Bugetelor

Planificarea Resurselor

Facturare și Management Financiar

Urmărirea Timpului și Costurilor

Află mai multe

Gestionarea Documentelor

Stocarea Centralizată a Documentelor

Căutare și Filtrare Eficientă

Controlul Versiunilor și Istoricul Documentelor

Fluxuri de Aprobare și Workflow-uri

Securitate și Drepturi de Acces

Clasificare Automată

Află mai multe

Integrări

eCommerce

Procesare completă comenzi

Emitere facturi

Clasificare comenzi

Trimitere comenzi la furnizor

Integrare cu orice platformă

Află mai multe

Contabilitate

Trimitem datele direct în contabilitate

Integrare cu orice program de contabilitate

Aplicații existente

Adăugarea de noi funcționalități la aplicațiile existente

Integrare cu orice aplicație