Soluția folosește roboți pentru menținerea unei legături permanente cu clienții sau potențialii clienți, complet automat.
Vorbeşte cu un consultantCRM (Customer Relationship Management) este o aplicație software care te ajută să gestionezi în mod eficient relațiile cu clienții și să eficientizezi procesele de vânzare.
Realizată cu ajutorul tehnologiilor de vârf (AI, Machine Learning, RPA, etc) și prin folosirea unor algoritmi proprietari, aplicația te ajută să eficientizezi fluxul de vânzare, să automatizezi sarcinile administrative și să obții informații valoroase despre clienții tăi.
În funcție de procesele folosite, aplicația reduce timpul de lucru cu 70-95%, în multe cazuri, automatizând integral procesele și nu necesită intervenție umană în 99% din timp.
Fiind construită în jurul unor nuclee (module) independente, aplicația se poate personaliza rapid și la costuri reduse, având astfel un avantaj major față de alte aplicații similare.
Ai o bază de date contralizată cu informați despre clienți și companii asocitate, inclusiv informații financiare.
Ții evidența potențialelor oportunități de vânzare (lead-uri) și a procesul de conversie.
Înregistrezi și urmărești interacțiunile cu clienții.
Emiți facturi în format eFactura și le încarci în SPV.
Fiecare client poate avea o listă personalizată de prețuri.
Urmărești și gestionezi oportunitățile de vânzare.
Generezi șabloane standard care pot fi personalizate pe nevoile fiecărui client.
Automatizezi procesul de introducere a datelor.
Anticipezi vânzările viitoare pe baza datelor și tendințelor existente.
Automatizezi procesul de adăugare a datelor în contracte.
Emiți facturi, în mod automat, la prețurile și datele stabilite în contract.
Fiecarui contract i se poate atașa o listă de prețuri.
Urmărești și evaluezi performanța campaniilor de marketing.
Poți crea și trimite campanii de marketing.
Creezi rapoarte personalizate pentru evaluarea performanței.
Ai instrumentele necesare pentru analizarea datelor și identificarea tendințelor.
Urmărești comenzile și stadiul lor de procesare.
Generezi facturi și urmărești plătile.
Ești notificat
Aplicația poate fi conectată cu alte sisteme, cum ar fi email, calendar sau alte aplicații de afaceri.
Utilizatorii au acces doar la informațiile de care au nevoie.
Aplicația îți protejează datele și informațiile confidențiale.
Aplicația poate fi accesată chiar și de pe dispozitivele mobile.