Aplicatia care te ajuta sa iti digitalizezi afacerea
mai repede decat crezi

InvOn este o solutie de tip Robotic Process Automation care foloseste inteligenta artificiala pentru procesarea automata a facturilor. Prelucreaza facturile primite pe hartie, ca pdf-uri, transmise prin portal sau email, indiferent de numarul de pagini, de numarul de linii factura sau forma acestora. Integrarea imediata cu ERP, DMS, ECM, etc creaza fluxuri de lucru extrem de eficiente, care pun la dispozitia companiilor informatii esentiale si bine structurate.

  • Castigi timp si bani
  • Rapiditate si precizie in procesarea automata a facturilor
  • Simplu si usor de folosit. Inveti sa utilizezi programul in mai putin de 1h.
  • Conține un server inteligent de recunoastere capabil sa interpreteze în timp real informațiile si campurile relevante dintr-o factura.
  • O aplicatie foarte precisa, care elimina erorile de introducere a datelor cu pana la 95%

Estimeaza ce costuri vei reduce. Beneficiaza de audit gratuit!

Procesezi facturile in 3 pasi simpli

1

Aduna toate facturile (din cloud, e-mail sau de pe hartie) intr-un singur folder

2

Click pe OpenAllInvoices, unele facturi necesita crearea unui sablon

3

Click pe SendtoERP pentru a exporta facturile catre ERP sau programul de contabilitate

Procesul de automatizare a facturilor începe cu tehnologia de recunoastere a caracterelor (OCR). Facturile pe hartie sunt scanate si digitalizate, iar facturile electronice (PDF, JPG, PNG, TIF etc.) sunt gata de interpretare imediata. Solutia de captare citeste si interpreteaza toate tipurile de facturi, indiferent de aspect sau de numarul de pagini.

Dupa captarea datelor facturii, procesul de validare incepe. In timpul validarii, informatiile de factura capturate sunt verificate corectitudinea, in conformitate cu regulile facturii. Datele incorecte trec printr-un proces de corectare automata, rezultand o precizie imbunatatita a datelor.

Datele cu erori, dupa procesul de corectare automata, sunt semnalate utilizatorului pentru corectarea manuala. Poate efectua operatii simple si usor de corectare in interfata programului. Dupa ce datele au fost corectate, acestea sunt gata sa fie trimise catre ERP, DMS, ECM sau programul de contabilitate.

Dupa validare si corectare, automat sau manual, datele sunt transmise automat catre ERP sau programul de contabilitate prin interfete specifice.

   Cu ajutorul programului InvOn OCR dezvoltat de compania DigiSinergy SRL am reusit sa implementam un flux de lucru integrat si eficient in ceea ce priveste preluarea si incarcarea automata a documentelor pdf (facturi de achizitie si facturi de vanzare) in progamul InvON OCR, citirea informatiilor in mod automat din acestea si exportul fisierului pentru importul in ERP contabilitate. Un avantaj important oferit de InvON este ca acesta poate citi informatii atat din documente pdf native cat si din documente pdf scanate cu o calitate de scanare mai redusa, sau chiar fisiere de tip imagine. Mentionez faptul ca pe toata durata ultimului proiect implementat in cadrul companiei noastre de contabilitate, echipa DigiSinergy SRL s-a dovedit a fi responsabila si profesionista, fiind respectate integral conditiile contractuale. Am fost placut impresionati de disponibilitatea, flexibilitatea si de profesionalismul cu care au abordat fiecare etapa in implementarea proiectului. Suportul oferit a fost in identificarea erorilor de incarcare sau de citire a documentelor pdf si adaptarea rapida a programului InvON OCR la nevoile noastre. Vom apela si in continuare la serviciile oferite pentru implementarea si dezvoltarea si a altor proiecte ce tin de automatizare / digitalizare. Recomandam DigiSinergy SRL si altor companii pentru identificarea si implementarea de solutii optime si inovatoare pentru firme.

Simona Sorohan - Up Accounting