Este o soluție de tip Robotic Process Automation care folosește Inteligența Artificială pentru procesarea automată a facturilor.
Vorbeşte cu un consultantPrelucrează automat 65% din facturile furnizori fără eroare
Elimină erorile de introducere a datelor
Prelucrează peste 600 facturi/oră
Nu necesită intervenția manuală (fără șabloane, roboți etc)
Reduce timpul de introducere a facturilor cu 60-90%
Reduce costurile generale cu 50-80%
InvOn îți prelucrează facturile primite pe hârtie, ca PDF-uri (transmise prin portal sau e-mail, indiferent de numărul de pagini, de numărul de linii factura sau forma acestora), le integrează imediat cu ERP, DMS, ECM (sau altele) și creează fluxuri de lucru extrem de eficiente, care îți vor pune la dispoziție informații esențiale și bine structurate. Vezi funcţionalitaţile aplicaţiei.
Caracteristici Module InvOn | PROFESIONAL | ENTERPRISE |
---|---|---|
Procesare automată documente | ||
Trimiterea documentelor în programul de contabilitate | ||
Compatibilitate cu orice program de contabilitate (SAP, Dynamics 365, Navision, WinMentor, NexusERP, Pluriva, NextUp, Saga, etc.) | ||
Tipuri documente procesate: | ||
Facturi | ||
Bonuri | ||
Extrase bancare | ||
Comenzi | ||
Confirmare comenzi | ||
Contact | Contact |
Reduci timpul de procesare și automatizezi procesele repetitive
Ai rapiditate și precizie în procesarea automată a facturilor
Are un server inteligent de recunoaștere capabil să interpreteze în timp real informațiile și câmpurile relevante dintr-o factură
E o aplicație foarte precisă, care elimină erorile de introducere a datelor cu până la 95%
Datorita tehnologiei de inalta calitate pe care o folosim si experientei noastre de peste 5 ani si milioane de facturi procesate va putem oferi recunoasteri de inalta calitate a documentelor.
Procesul de automatizare a facturilor începe cu tehnologia de recunoaștere a caracterelor (OCR). Facturile pe hârtie sunt scanate și digitalizate, iar facturile electronice (PDF, JPG, PNG, TIF etc.) sunt gata de interpretare imediată. Soluția de captare îți citește și interpretează toate tipurile de facturi, indiferent de aspect sau de numărul de pagini.
Validarea începe după procesarea datelor facturii. În timpul validării, informațiile de pe factură sunt verificate în conformitate cu regulile facturii: datele incorecte trec printr-un proces de corectare automată, rezultând o precizie îmbunătățită a datelor.
Datele cu erori, după procesul de corectare automată, sunt semnalate utilizatorului pentru corectarea manuală. Se pot efectua operații simple de corectare în interfața programului. După ce datele au fost corectate, acestea sunt gata să fie trimise către ERP, DMS, ECM sau programul de contabilitate.
După validare și corectare, automat sau manual, datele sunt transmise către ERP sau programul de contabilitate prin interfețe specifice.