Reducere costuri, eficiență crescută, acuratețe, timp economisit, procesare rapidă.
Vorbeşte cu un consultantModulul Achiziții optimizează procesul de aprovizionare al companiilor prin automatizarea și centralizarea operațiunilor esențiale. Acesta permite gestionarea eficientă a relațiilor cu furnizorii printr-o bază de date centralizată, automatizarea comenzilor de aprovizionare și importul automat al facturilor în diverse formate (eFactura, PDF). Sistemul facilitează recepția mărfurilor, actualizarea automată a stocurilor și poate gestiona discrepanțele între comenzi și livrări.
Corespondența automată între produsele furnizorilor și produsele din nomenclator (pe baza codului sau denumirii) asigură acuratețea datelor, în timp ce gestionarea multigestiunilor permite administrarea eficientă a stocurilor în diverse locații. Documentele de gestiune, cum ar fi NIR-uri, avizele de expediție, bonurile de transfer și de consum, sunt ușor de introdus și gestionat.
Gradul ridicat de automatizare, estimat la 80-90%, reduce semnificativ intervențiile manuale, optimizând procesele de achiziție și gestionare a stocurilor. Integrarea strânsă cu modulele de vânzări asigură un flux de lucru fluent, asigurând control și transparență asupra tuturor operațiunilor legate de aprovizionare.
Bază de date centralizată pentru furnizori, inclusiv informații financiare.
Înregistrezi și urmărești interacțiunile cu furnizorii.
Emiterea automată a comenzilor de achiziție
Plasarea automată a comenzilor în platforma furnizorilor
Aprovizionare automată la nivel de magazin
Sistemul permite configurarea unor fluxuri de aprobare pentru comenzi de achiziție, asigurând respectarea procedurilor interne de control.
Facturi externe cu introducere automată
Import automat al facturilor de la furnizori
Corespondență automată între produsele furnizorilor și produse din nomenclator pe baza codului sau a denumirii produselor
Multigestiune cu gestiuni parametrizabile
Documente de gestiune
Rapoarte personalizate pentru evaluarea performanței.
Prin intermediul modulului Financiar se pot urmări și planifica plățile către furnizori.
Aplicația poate fi conectată cu alte sisteme.
Utilizatorii au acces doar la informațiile de care au nevoie.
Aplicația îți protejează datele și informațiile confidențiale.
Aplicația poate fi accesată de pe dispozitivele mobile.